Campania care isi propune sa demonstreze ca „Fara Volks, nu exista Wagen” urmeaza sa fie adoptata la nivel global si sa ajunga la publicul de pe mai multe piete din vara anului 2024.
Brandul a colaborat cu 7 hair-stylisti pentru a realiza coafuri futuriste care s-au remarcat pe covorul rosu al evenimentului
Cu premii oferite de Fundatia Tiriac care insumeaza 18.000 de euro, turneul se desfasoara intre 10-12 mai 2024, la patinoarul Allianz-Tiriac Arena. La competitie iau parte peste 430 de copii, cu varste cuprinse intre 9 si 15 ani, reprezentand 26 de echipe de hochei din intreaga tara.
Competitia se adreseaza artistilor sub 35 de ani inclusiv, studenti sau absolventi ai facultatilor de arta si arhitectura. Inscrierile sunt deschise pana pe 19 mai 2024.
Pentru a realiza o coafura perfecta, Beyonce se bazeaza pe uscatorul de par Dyson Supersonic si pe accesoriul pieptene cu dinti largi pentru a-si intinde buclele.
PUBLICITATE:
Etichete
Business
· Retail
· Campanii
· CSR
· Digital
· Responsabilitate Sociala
· Festival
· Sport Marketing
· Timp Liber
· Sanatate & Farmaceutice
· Cercetare
· Licitatii
· Eveniment
· Servicii Financiare
· Research
Articole:
„Ne bucuram ca anul acesta reusim sa readucem in programul festivalului formatul RDW Design Flags, care va oferi vizitatorilor un...
,,NOTINO este un brand inovator care a pariat deopotriva pe frumusete si tehnologie, industrii in care echipa noastra de consultanti are o...
Renovata in urma unei investitii directe de peste 1 milion de euro, potrivit companiei, NAMI Beach Club este propunerea Radisson Blu Hotel...
CELE MAI RECENTE ARTICOLE
PUBLICITATE: